Първоначално публикувано от RPWWD
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с разтегната верига 1.9 JTS , 2.2 JTS - отстранен
Collapse
X
-
Да не се обиди някой,ама съм виждал на 159 верига, виждал съм и на мазда 6 и на хонда и на мерцедес... да ви кажа нямат много общояпонките карат по 250++к км като на на 200к се препоръчвва проверка профилактично
, мерджаните карат и по Милион понякога, просто тия тъпаци от Хлопел пак са се насрали както с кутиите и всичко с което имат допир... Е факт е и ,че Италянците не обичат дасменят масло редовно което доускорява процеса
П.С. Това е единственното за което се притеснявам на Сааба ми е точно тия вериги че при мен са 3 броя и смяната е баси филма,затова сменям маслото на 11-12к км и карам с 0в40 както се препоръчва за тоя мотор (мотора ми пак е ОпелскиLast edited by don_pepone; d.m.y г., 21:27.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
П.С. Това е единственното за което се притеснявам на Сааба ми е точно тия вериги че при мен са 3 броя и смяната е баси филма,затова сменям маслото на 11-12к км и карам с 0в40 както се препоръчва за тоя мотор (мотора ми пак е Опелски
High Feature (or HFV6) engine family of modern DOHC V6s. This new family of engines was introduced in 2004 with the Cadillac CTS. Holden sells the HFV6 under the name Alloytec. The High Feature moniker on the Holden produced engine is reserved for the twin cam phasing High output version.This engine is also known as a A28NET, Z28NET or B284.
The LP9 is a 2.8 L turbocharged version used for the Saab 9-3 and other GM vehicles. It has the same bore and stroke as the naturally aspirated LP1, however the compression ratio is reduced to 9.5:1. The engine is manufactured at Holden's Fishermans Bend engine factory in Port Melbourne, Australia, while GM Powertrain Sweden (formerly Saab Automobile Powertrain) is responsible for turbocharging the engine. Global versions of this engine use the same horsepower rating for both metric and imperial markets – mechanical horsepower – while the Europe-only versions are rated in metric horsepower.Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5
Comment
-
Ако нещо поръчано от Gm, но не произведено от тях самите не го прави Опелско то добре така да е
В крайна сметка за мен ,а и за още няколко милиона души това си е Опелски мотор. Вярно, че е + това , чее произведен от Холден австралия, но вся пак GM... и повярвай повечето мотори които имат общо с ГМ и имат Верига са за смянат ана веригите преди 200к км.
А както знаем при алфа това става още около 100к км, но поне италянците са изстискали малко коне отгоре с вариаторите,че нормалния 2.2 на хлопел е пълна скръб,ама това е друга линияEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеВ крайна сметка за мен ,а и за още няколко милиона души това си е Опелски мотор.Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5
Comment
-
Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщениеЕ ся,не че харесвам Опел,даже никога не съм притежавал такъв,но Опел е просто подразделение на GM както Сааб(до скоро) Кадилак и др. по същата логика можеш да го наричаш Шевролетов мотор.Двигателя си е Холдън и въобще аз мисля че е много добър,макар че ти по добре можеш да се изкажеш като собственик на такъв.Досега освен казанчето на антифриза и прилежащите му маркучи,други ядове не е имало сякаш,надявам се че при теб е сменено с подсилено такова.
иначе колата и мотора са чудесни бих казал и наистина няма някви хронични драми за мое щастие
Първоначално публикувано от Митко145 Покажи съобщениеДвигателят си е много хубав,но си иска своето.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеДа не се обиди някой,ама съм виждал на 159 верига, виждал съм и на мазда 6 и на хонда и на мерцедес... да ви кажа нямат много общояпонките карат по 250++к км като на на 200к се препоръчвва проверка профилактично
, мерджаните карат и по Милион понякога, просто тия тъпаци от Хлопел пак са се насрали както с кутиите и всичко с което имат допир... Е факт е и ,че Италянците не обичат дасменят масло редовно което доускорява процеса
П.С. Това е единственното за което се притеснявам на Сааба ми е точно тия вериги че при мен са 3 броя и смяната е баси филма,затова сменям маслото на 11-12к км и карам с 0в40 както се препоръчва за тоя мотор (мотора ми пак е Опелски
май коментираш 20 годишни модели. Маздите и хондите страдат също от вериги. Мерцедесите също, губят мощ, но бедния български баровец и така ги кара
Comment
Comment